تعمیر ال سی دی موبایل شیائومی

تعمیر ال سی دی موبایل شیائومی

یکی از برند ها که در سال های اخیر موفق به جلب توجه و نظر بسیاری از کاربران شده است و سهم زیادی در فروش موبایل های هوشمند امروز را به خود جلب کرده است را می توان شیائومی دانست. موبایل های شیائومی که از تکنولوژی های بالایی برخوردار هستند، کیفیت ساخت بالایی هم دارند. اما ممکن است برای گوشی های شیائومی مانند هر موبایل دیگری در اثر موارد مختلف، مشکلاتی پیش آمد کند. یکی از این مشکلات ، خرابی و تعمیر ال سی دی موبایل شیائومی می باشد. در بسیاری از مدل های گوشی شیائومی صفحه نمایش استفاده شده از جنس LCD می باشد و در برخی از مدل های جدید و همچنین مدل های جدید تر و پرجم دار جنس صفحه نمایش از جنس OLED می باشد.

شکستن تاچ و ال سی دی موبایل مشکلی است که ممکن است گریبان گیر بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند شود، در صورت بروز هرگونه مشکل شما می توانید از خدمات تعمیر موبایل شیائومی در زمینه تعمیر تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی که در نمایندگی تعمیرات شیائومی ارائه می شود استفاده کنید. تعمیرات تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی مسئله ای پیش پا افتاده ای نیست و انجام آن از عهده برخی از مراکز تعمیراتی خارج است. در زمان تعمیر یا تعویض ال سی دی موبایل شیائومی باید از قطعه اصلی و کاملا اورجینال استفاده کنید. در صورت استفاده از قطعات کپی و های کپی ممکن است در آینده با مشکلات مختلفی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد مواجه شوید.

 

تعویض تاچ و ال سی دی موبایل شیائومی

تعویض ال سی دی موبایل شیائومی یکی از خدمات پر درخواست در نمایندگی تعمیر موبایل شیائومی می باشد، ال سی دی موبایل به دلیل حساسیت بسیار بالا و جنس شکننده ای که دارد درصد خرابی بیشتری نسبت به باقی اجزا و قطعات دارد. در صورتی که ال سی دی موبایل شیائومی دچار مشکلاتی مانند شکستگی ، سوختن ، نفوذ مایعات ، اتصالی شود و به صورت کامل از کار افتد، شما نیاز به تعویض تاچ و ال سی دی موبایل شیائومی دارید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که تعمیر ال سی دی موبایل شیائومی عملی کاملا متفاوت با تعویض ال سی دی موبایل شیائومی می باشد. تاچ و ال سی دی از قطعات مهمی می باشند که در صورت خرابی عملکرد دستگاه را به صورت کامل مختل می کند.

 

 

تعویض تاچ و ال سی دی موبایل شیائومی

 

 

هزینه تعمیر یا تعویض تاچ و ال سی دی موبایل شیائومی

هزینه تعمیر یا تعویض تاچ و ال سی دی موبایل شیائومی را نمی توان به صورت دقیق اعلام کرد و نیاز به بررسی دقیق و استعلام روز می باشد، اما می توان گفت هزینه تقریبی برای این عمل در حدود 850 هزار تومان تا 3 میلیون تومان می باشد. مورد دیگری که در قیمت و هزینه این عمل تاثیر مستقیم دارد نوع و مدل گوشی است.

تعمیر ال سی دی موبایل شیائومی در نمایندگی

یکی از خدماتی که نمایندگی شیائومی در زمینه تعمیرات موبایل ارائه می‌ شود، تعمیر تاچ و ال سی دی موبایل شیائومی است. در ابتدا، تعمیرکاران نمایندگی با بررسی دقیق و کامل مشکلات تاچ و ال سی دی موبایل، و همچنین علت خرابی را تشخیص می‌ دهند و سپس با استفاده از تجهیزات و قطعات اصلی و با کیفیت، اقدامات لازم را انجام می ‌دهند. اگر مشکلات تاچ و ال سی دی موبایل به دلیل خرابی قطعات داخلی موبایل باشد، تعمیرکاران نمایندگی با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت، قطعات خراب را تعویض می‌ کنند و مشکلات را برطرف می‌ کنند. در صورتی که مشکل تاچ و ال سی دی موبایل شیائومی به دلیل خطاهای نرم افزاری باشد، تعمیرکاران این مجموعه با استفاده از نرم افزارهای مخصوص، خطاهای نرم افزاری را رفع می‌کنند.

همچنین، نمایندگی شیائومی با ارائه خدمات با کیفیت و استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت، موفق به کسب مجوز ها و گواهی های معتبر در زمینه تعمیر موبایل شیائومی شده است. این مجوز ها به عنوان نشانه ای از حرفه ای بودن نمایندگی، برای مشتریانی است که به دنبال تعمیرگاه معتبر و با کیفیت هستند، مهم و قابل اعتماد می‌ باشد.

با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و تجهیزات مدرن، نمایندگی شیائومی قادر به تعویض یا تعمیر تاچ و ال سی دی موبایل شیائومی با کیفیت بالا و در کمترین زمان ممکن است. همچنین، با توجه به تلاش و پیگیری و تلاش در راستای ارتقای کیفیت خدمات، موفق به کسب اعتبار زیاد در زمینه تعمیرات موبایل شده است. این مجوز ها به عنوان نشانی از کیفیت و حرفه ای بودن این مجموعه، برای مشتریانی که به دنبال تعمیرات با کیفیت و مطمئن هستند، مهم و قابل اعتماد می ‌باشد.

 

 

تعمیر ال سی دی موبایل شیائومی در نمایندگی

 

 

مشکلات بعد از تعمیر تاچ و ال سی دی موبایل شیائومی

در صورتی که در زمان تعمیر ال سی دی موبایل شیائومی از قطعات اصلی استفاده شود، امکان بروز هیچ مشکلی وجود ندارد. اما در صورتی که از قطعات اصلی و اورجینال استفاده نشود، ممکن است شما با مشکلات مختلفی مواجه شوید که بر طرف کردن مجدد آن در زمینه هایی نیازمند تعویض ال سی دی باشد. در ادامه به چند مشکل رایج بعد از تعمیر یا تعویض اشاره کرده ایم که کاربران زیادی برای رفع این مشکل ها به نمایندگی تعمیر موبایل شیائومی مراجعه کرده اند. این مشکلات عبارتند از :

  • کار نکردن تاچ : در برخی از مواقع مشاهده شده است که به دلیل استفاده از جنس کپی برای تاچ و ال سی دی، تاچ در مواقع استفاده از کار افتاده و به اصطلاح فریز می شود.
  • گیج شدن تاچ: بعضی از موارد هم گزارش شده که کاربران دچار گیج شدن و کار کرد اشتباه تاچ می شوند و موجب نارضایتی کاربر می شود.
  • مشکلات تصویر: در برخی از موارد نیز ممکن است بعد از تعویض مشکلات تصویر مانند افت کیفیت ، مات شدن تصویر ، کاهش میزان نور صفحه را مشاهده کنند. همان طور که گفته شد، تمامی مشکلات ذکر شده به دلیل خرابی یا اصلی نبودن قطعه تعویض شده می باشد.