تعویض باتری موبایل شیائومی

تعویض باتری موبایل شیائومی

 

تعویض باتری موبایل شیائومی یکی از خدمات پر درخواست در نمایندگی تعمیر موبایل شیائومی می باشد. باتری موبایل شیائومی یکی از خدماتی است که مصرفی محسوب می شود و بعد از گذشت زمان و یا استفاده مکرر از گوشی ممکن است دچار مشکلات گوناگون شود و نیاز به تعمیر باتری موبایل شیائومی باشد. تعویض باتری گوشی شیائومی به دلیل ساختار پیچیده ای که دارد حتما باید توسط تکنسین ها و متخصصین انجام شود. یکی از نکاتی که باید در نظر داشته باشید، مراقبت از باتری موبایل شیائومی می باشد که امری بسیار مهم و حیاطی می باشد و بسیاری از کاربران باید از آن مطلع باشند.

باتری در هر موبایلی به عنوان تامین کننده انرژی عمل می کند و در صورت مواجهه با هرگونه مشکل ممکن است عملکرد شما را به صورت کامل مختل کند یا کار کردن با موبایل را به شدت دشوار سازد. نکته دیگری که درباره باتری ها باید در نظر داشاه باشید این است که باتری ها قالبا در زمان استفاده ممکن است با افت زمان نگهداری شارژ باتری مواجه شوند و در بعضی از مواقع مانند گرمای شدید ممکن است با خالی شدن سریع تر شارژ موبایل مواجه شوید.

 

قیمت تعویض باتری موبایل شیائومی

قیمت و هزینه تعویض باتری گوشی شیائومی نسبت به مدل موبایل می باشد. ولی باید در نظر داشته باشید، در صورتی که مدل موبایل شیائومی شما هرچه بیشتر باشد، هزینه تعویض یا تعمیر باتری موبایل شیائومی بیشتر خواهد شد.اما اگر بخواهیم هزینه تقریبی در سال 1402 اعلام کنیم، باید بگوییم، هزینه تعویض یا تعمیر باتری موبایل شیائومی در حدود 400 تا 800 هزار تومان می باشد. نکته ی مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که در صورتی که این اقدام را در نمیاندگی تعمیرات شیائومی انجام دهید هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد و حتما در زمان تعویض از قطعات اصلی و اورجینال استفاده خواهد شد.

 

 

قیمت تعویض باتری موبایل شیائومی

 

 

تعمیر باتری موبایل شیائومی

یکی از معظلاتی که گریبان گیر بسیاری از کاربران می شود، خرابی باتری موبایل است. خرابی باتری را می توان شایع ترین و رایج ترین مشکلی که برای همه موبایل های امروزی پیش آمد می کند، دانست. تعمیر باتری موبایل شیائومی یکی از نیاز های کاربران می باشد که نمایندگی تعمیر موبایل شیائومی به آدرس tamirmobilexiaomi.ir بهبود در جهت بهبود کیفیت در این زمینه پا به عرصه گذاشته است. تعویض باتری موبایل شیائومی  شما موارد مختلفی می باشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. نکته ای که قبل از هر چیزی باید به یاد داشته باشید این است که این است که در صورتی که این کار توسط یک فرد بی تجربه و غیر متخصص انجام شود، باعث بروز مشکلات دیگر یا حتی انفجار باتری شود.

 

مراحل تعمیر باتری موبایل شیائومی

تعمیر یا تعویض باتری موبایل شیائومی کار پیچیده و دشواری است همچنین نیاز به ابزار آلات پیشرفته و تخصصی دارد. یکی از موارد دیگری که بسیار اهمیت بالایی دارد، تجربه در این کار م باشد که بدون داشتن آن قطعات با مشکل مواجه خواهد شد. در ادامه مراحل تعمیر باتری موبایل شیائومی را به زبانی بسیار شده بیان کرده ایم.

عیب یابی و تشخیص مشکل باتری

در این مرحله شما نیاز دارید نیاز ایتدا مطمئن شوید مشکل از باتری می باشد و قطعه و بخش های دیگری از موبایل شما دچار مشکل نشده است. برای این کار چند روش وجود دارد:1. باتری متورم شده باشد. 2. در زمان استفاده یا شارژ از باتری بسیار داغ خواهد شد. 3. مدت بسیار کمی شارژ در باتری باقی می ماند.

رفع مشکل

بعد از پیدا کردن مشکل شما می توانید اقدام به تعویض باتری موبایل شیائومی بپردازید. در نظر داشته باشید که اگر در زمان تعویض باتری موبایل شیائومی از قطعه غیر اصلی و کپی استفاده کنید، ممکن است در آینده مجدد دچار مشکل  خرابی باتری و در بعضی از مواقع ایرادات دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد.

 

 

تعمیر باتری موبایل شیائومی

 

 

تشخیص باتری اصلی موبایل شیائومی

زمانی که موفق به تعویض باتری موبایل شیائومی شده اید یا به یک مرکز تعمیرات موبایل برای انجام این کار مراجعه کردید و مشکل رفع شد، ممکن است با چالش مواجه شوید که بخواهید تشخیص دهید که باتری موبایل شیائومی شما که تعویض شده است اصلی و اورجینال می باشد یا غیر اصلی و کپی. در این بخش به شما آموزش خواهیم داد، پس با نمایندگی تعمیر موبایل شیائومی همراه باشید. اصولا یکی از مشخصه هایی که نشان می دهد باتری تعویض شده شما اصلی  یا فیک می باشد، اندازه گیری مدت زمان نگهداری شارژ باتری موبایل می باشد. باتری های غیر اصلی و کپی مدت زمان کمی را می توانند پاسخگو باشد. یکی دیگر از راه های تشخیص این است که در مدت بسیار کمی بعد از تعویض باتری گوشی شیائومی ممکن است متورم شود، این مورد ممکن است به درب پشت یا فریم آسیب جدی وارد کند.